vineri, 15 octombrie 2010

Stenograma Dorin Cocos-Bogdan Chiriac

In timp ce noi ne impartim in tabere pro Basescu, anti Basescu, pro Antonescu, anti Antonescu, pe baietii destepti ii doare la basca. Iata in continuare o stenograma a unei convorbiri dintre Dorin Cocos si marele deontolog si formator de opinie Bogdan Chiriac...


Dorin Cocos: Bai comunistule mic!
Bogdan Chirieac: Banditule, mic si frumos, ce faci, mai borfasule simpatic?
Dorin Cocos: Ce sa fac, ma, uite ma bucur ca a iesit domnu' Oprescu, baga-ia-i p... in gura sa-i bagi!
Bogdan Chirieac: E pe sufletul meu!
Dorin Cocos: Au f...-te-n gura si pe tine si pe el! Ce faci?
Bogdan Chirieac: Golgorine, zilele trecute am primit o citatie, sa ma prezint la Parchet in calitate
de martor.
Dorin Cocos: Da' ce p... mea ai facut?
Bogdan Chirieac: Si am sunat-o si pe tanti-ta ministru (n.r. Elena Udrea), dar p..., aia e in politica, baga-mi-as p...
Dorin Cocos: Dar ce treaba am eu cu Nuclear Electrica, ca aici e problema?
Bogdan Chirieac: Bai, manca-ti-as, stai sa-ti spun, tot de la nentu' Basescu e toata chestia.
Dorin Cocos: Du-te-n p... mea, daca incepi cu astea.
Bogdan Chirieac: Du-te-n p... mea, iarasi am vorbit la televizor, s-a enervat si acum mi-a trantit Parchetul pe cap.
Dorin Cocos: Bai, daca incepi cu de-astea, f...te-n gura sa te f..., iti inchid si eu telefonul, daca te iei de presedinte, fir-ai al dracu'!
Bogdan Chirieac: Du-te ma in p... mea, Nastasiu (n.r. procurorul Ciprian Nastasiu) nu-i omul lui Basescu? Lasa-ma in p... mea, mai Golgorane, nu mai veni...
Dorin Cocos: Bai prostule, nu e, ba, nu stii ce vorbesti!
Bogdan Chirieac: E baiat simpatic, eu nu stiu ce gasesste el la Basescu?
Dorin Cocos: Du-te dracu' de prost! Hai, zi inainte!
Bogdan Chirieac: Si zice "Pe doamna Udrea o cunoasteti?"
Dorin Cocos: Pai nu i-ai zis: "Domnule e nevasta lu' fraieru' ala!"
Bogdan Chirieac: Zic: "Domnule, daca pe Cocos nu e o mandrie sa-l cunosti, pe doamna chiar e".
Dorin Cocos: F...te-n gura, ce-ai zis ma porcule?
Bogdan Chirieac: Nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu