duminică, 4 decembrie 2011

Poli Timişoara

4 decembrie 1921 este data la care a fost infiintat clubul Poli Timisoara.
Astazi clubul  Poli Timişoara implineste 90 de ani.  La Mulţi Ani, Poli!

Iată mesajul suporterilor timişoreni, publicat pe site-ul oficial al clubului.

"E ziua noastra. Cu totii ne-am nascut pe 4 decembrie 1921, inceputul unei povesti mai atragatoare ca oricare alta. O poveste a Politehnicii, a Banatului. E ziua noastra, a celor care de-a lungul celor 90 de ani, ne-am bucurat, am plans, am cantat, am criticat, am asteptat, am visat, am huiduit, am fredonat, am luptat, ne-am revoltat, am alergat, am sperat.


E ziua lui Traian Lalescu.


E ziua lui Andrei Radulescu.


E ziua lui Costica Radulescu, a lui Ciosescu, a lui Lereter, a lui Rusalin Marcu, a lui Jackie Ionescu, a lui Dembo, a lui Anghel, a lui Dan Paltinisanu, a lui Varga, a lui Timofte, a lui Vlaicu, a lui Batranu, a lui Roti, a lui Alexa, a lui Pantilimon, a lui Gigel Bucur, a lui Scutaru...


E ziua celor doua Cupe, e ziua victoriilor cu Celtic, Atletico, West Ham, MTK, Honved, Sporting, Dinamo Zagreb, Lokomotiv Leipzig, MYPA. E ziua in care am ingenuncheat Sahtiorul. E ziua in care am blocat Ajaxul. E ziua in care Real Madrid nu a castigat la Timisoara.


E ziua lui Nicolae Secosan.


E ziua celor care au strigat „Tempo Poli”, imediat dupa al doilea Razboi. E ziua celor care au infruntat arsita si furtunile pe vechea „Stiinta”. E ziua celor care au venit cu alb-violetul in inima pe „1 Mai” si, mai tarziu, pe modernul „Dan Paltinisanu”. E ziua Suporter Club Poli, e ziua CVUCS, e ziua Peluzei Sud, e ziua Druckeriei.


E ziua studentilor care au ramas iremediabil vrajiti de alb-violet, ca de o femeie frumoasa...


Caiete, ziare, carti, megabytes virtuali nu pot acoperi toate numele si toata iubirea noastra.


La multi ani, Poli! Multi te-au dorit pierita, insa tot noi, mai multi ca niciodata, te tinem dreapta si mandra. Iar peste 90 de ani, din Aradului pana in Sagului, de la Dom la Catedrala, de la Politehnica la Stadion, de la Mecanica pana pe Buziasului, din Freidorf pana la Padurea Verde se vor auzi cele mai frumoase trei cuvinte rostite vreodata de un suflet curat. POLI SUNTEM NOI!"


Poli evoluează în liga a doua, în urma deciziei Comisiei de Licenţiere a LPF din mai 2011. Ocupă locul doi în clasament, la egalitate de puncte cu Gloria Bistriţa, ocupanta primei poziţii.



PALMARES POLITEHNICA  TIMISOARA

Liga I

Locul al doilea (2): 2008-09, 2010-11

Cupa României

Câştigătoare (2): 1957-58, 1979-80

Finalistă (6): 1973-74, 1980-81, 1982-83, 1991-92, 2006-07, 2008-09

UEFA Europa League

Faza grupelor (1): 2009-10

Cupa UEFA

Turul al doilea (2): 1990-1991, 1978-1979

Liga Campionilor

Baraj de calificare (1): 2009-10

Turul al treilea (1): 2009-10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu